Pms:a

Min pms upphör aldrig att förvåna eller förbluffa. Just nu har den nått oanade höjder. Krismöten över min bitchighet och folk som springer gråtandes till toaletterna efter att jag - starkt influerad av just pms - har talat. Idag sitter jag hemma, då jag känner att jag inte längre kan vistas bland folk.

Men framför allt känner jag att jag inte kan slösa bort denna gåva på en simpel arbetsplats i Malmöområdet. Jag borde göra något mer av detta. Min pms har förmågan att göra vad som helst. Allt från att driva folk till uppsägning till att starta krig. Eller varför inte använda den i utpressningshänseende eller vid avtalstvister? Det här tål verkligen att tänkas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0