Rutiner

Idag är jag tillbaka på Malmökontoret - glad i hågen över att det är fredag. Förmiddagen har bokstavligt talat flugit fram och det är redan dags för lunch. Sedan väntas ett par timmars jobb till innan jag smäller ihop datorn för dagen och veckan. En vecka som har bestått av både alldeles för tidiga morgnar och sena kvällar, så visst förtjänar jag väl en timmes extra ledig fredagseftermiddag idag? Ja, så får det bli.
 
Men först lunch. Och det är alltid ett lika svårlöst problem när man sitter fast i Hyllie. Om en knapp vecka öppnar dock Emporia och oändliga möjligheter till lunchkombinationer. Till dess får jag hålla tillgodo med vad som finns i huset. Salad and Smoothies, Subway eller Pressbyrån. Alternativen har aldrig känts mindre lockande.
 
 
Blir det sallad idag... igen? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0