I simhallen

Idag styrde jag först kosan mot Stadium, där jag införskaffade mig en baddräkt, för att sedan plocka upp Erik och köra vidare mot Kockum Fritid och deras simbassäng. Jag kan inte påstå att det är varje dag jag simmar, men vad gör man inte för att få den sista överskottsfärgen ur håret? 40 längder senare var jag därför trött, utmattad och oerhört hungrig. Nu - ett par timmar senare - är jag bara trött och utmattad.

För att den nya baddräkten inte ska behöva hänga på tork ända till sommaren måste jag nog tillbaka till bassängen snart igen. Och då blir det 80 längder! Eller åtminstone 60. Fast vid närmare eftertanke funkade ju 40 rätt bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0