Forum for life!

Igår damp det ner ett mail i min inkorg om att mitt träningskort nu var förlängt. Då jag gjorde beställningen via företagets förmånsportal hade jag, liksom dem, räknat med något längre leveranstid. Kanske till och med sett fram emot något längre leveranstid, då detta gav mig utmärkta ursäkter till att inte gå till gymmet.
 
Det något ångestladdade mailet gjorde dock att jag kände mig så illa tvungen att pinna dit. Tisdagar är lyckligtvis som en buffé av bra pass och jag slog till på ett spinningpass. Medel, då det var ett tag sedan jag trampade på cykeln. 48 minuter senare var jag i princip redo för graven. Vattnet var urdrucket, handduken - liksom kroppen - var genomblöt och jag har plötsligt en ganska bra föreställning av vad Josef - Isaks son - gick igenom i öknen (nåväl, jag sa ganska..).
 
Men! Nu är jag tillbaka på banan. Med kortet i handen har jag möjlighet att träna igen och tack vare förmånsportalen (som faktiskt gör skäl för sitt namn) till en ganska billig penning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0