Vapiano

För att undslippa kontoret och stilla den värsta hungern gick jag och en kollega till Vapiano på lunchen. Jag är egentligen inte så förtjust i Vapianos lunchkoncept, dels på grund av priserna och dels på grund av maten. Men en hungrig fredag som denna fungerade det utmärkt.
 
Efter att ha klämt en tunn, men ack så god, pizza tog vi en tur på Emporia, som för första gången sedan det öppnade var relativt folktomt. Det kommer dock att dröja innan jag lär mig hitta där. Några förvirrade varv senare hittade jag slutligen till Illums Bolighus, där jag införskaffade hela tre ljusstakar. Sedan knatade jag tillbaka till kontoret, där jag sitter än och ser mörkret falla på utanför.
 
Vad jag skulle komma till var alltså att jag avstod från min sedvanliga sallad till lunch och tryckte en pizza istället. Som jag fortfarande bearbetar. Men gott var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0