Lunchträning

När veckan känns tung och kvällarna fyllda med annat skoj än träning, försöker jag passa på att klämma in en lunchträning (okej, detta är inget jag brukar göra, snarare ett undantag än en regel. Men plötsligt händer det!) istället. Lunchpassen på Forum är ofta både korta och effektiva. Kanske inte så korta att transportsträckan och passet självt täcker min egentliga lunchtid, men ibland får man ju tänja lite på reglerna.
 
Idag lyckades jag maka mig iväg till ett 30 minuter långt spinningpass. Jag älskar 30-minuterspassen. Man hinner aldrig tröttna eller bli uttråkad, för till dess är de redan över. Det finns ju dock en anledning till att de är just bara 30 minuter långa. Ja. Eftersvettig och dan försöker jag nu svara på lite mail och få i mig en sen lunch framför datorn. Bäst av allt? Dagens träning är redan avklarad! Nu kan jag med gott samvete koppla av åtminstone till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0