Ljuset i tunneln

En stor middag, en lång jobbkväll, lite magproblem, ett halvt ögas valvakande och en natts relativt dålig sömn senare börjar jag äntligen se ljuset i tunneln för den här månadens stängning. Ni tycker väl att jag gnäller om bokslutet varje månad, men faktum är att ingen månad är den andra lik. Och jag talar inte bara resultatmässigt nu. I en organisation där favoritsysselsättningen är förändringar är det nya organisationskonstellationer, rapporter, review pacs och sätt att följa upp på vareviga månad. Detta gör det hela lite mer komplicerat.
 
Nu när jag känner att jag har halva inne hoppas jag att jag snart ska få grepp om det här och att följande månaders uppföljningar ska gå som en dans. Hela vägen till april, då det är dags för nya organisationsförändringar.Till dess skruvar jag upp säsongens favoritmusik - julmusiken - och uppdaterar, analyserar, klipper och klistrar.
 
 
Snart är jag där! Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0