Ljus i mitt hus!

När solen slocknar relativt tidig eftermiddag är det lätt att känna sig trött och lite nere när man kommer hem på kvällarna. Det enda jag vill i dessa mörka tider är att smälla upp adventsljusstakar och stjärnor i alla fönster, men jag vill ju heller inte bli klassad som den galna tanten som aldrig tar ner julgransbelysningen.
 
För att hålla ut så länge har jag blivit helt besatt av ljuslyktor. En i varje fönster. Minst. Gärna ett par på golvet också. Tyvärr (eller lyckligtvis) har jag en sambo som hindrar minst varannan ljuslykta jag försöker föra in i huset. Så nu har jag ändrat fokus. Nu vill jag ha ljusstakar istället. Vänskapsknuten, Slingan och Tre kulor. Alla från Svenskt Tenn. Ingen under 2 papp.
 
  Vill du flytta in hos mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0