Julkänslor på ingång

Just det! Trots att jag redan i oktober tände första ljuset i staken för att kicka igång lite julmys i hemmet är det först nu som julkänslorna börjar ge sig till känna på riktigt. Stan är upplyst av stjärnor, lyktor och lampor och planen är att mitt hem inom kort ska bli detsamma. För att förstärka intrycket ytterligare har jag tagit hem diverse julalbum på Spotify som nu snurrar för fullt i mina hörlurar. De vanligtvis så irriterande ljuden i min omgivning stör mig inte längre. Jag har ju julmusiken och det är bara en tidsfråga innan julgranen kommer upp på torget utanför. Det tar dock inte slut där. Om två veckor befinner jag mig (förhoppningsvis) i New York och spanar in riktig julskyltning.
 
Jul jul, strålande jul!
 
 
 
 
 
Julskyltning och grancheck från förra årets New York-resa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0