Jämngrått

När jag gick ut för att köpa morgonfrallor i morse möttes jag av lätt regn och ett jämngrått väder. Precis den sortens väder som får en att bara vilja gå in igen, bädda ner sig, tända ljus och titta på film hela dagen. Gärna en som kan kicka igång julkänslorna.

Lyckligtvis står den här söndagen helt utan planer och jag kan därför göra precis vad jag vill. Inget jobb som ska stökas undan, inga middagar som ska planeras och inga inköp som måste utföras. Kanske blir det en svängom med dammsugaren och lite plock, men där får jag dra gränsen.

Att lägga upp en bild på vädret utanför fönstret eller mig själv i morgonrock är båda alltför deppiga och skrämmande tankar, så jag lämnar detta inlägg bildfritt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0