Fredagsplaner

Så var det fredag igen! Den här veckan har ingenting annat än flugit fram och jag känner mig mer än redo för helg. Men när gör jag inte det?
 
Jag har precis avnjutit en god och stor lunch bestående av lammfärsbiffar på Percys på Malmö Arena, och sitter nu i den sedvanliga matkoman och försöker tänka. Olyckligtvis ska ju alla frågor och problem hopa sig såhär i slutet av veckan.
 
På pluskontot ligger däremot en hel del andra saker och plaskar. Som det faktum att det är fredag. Yay! Och att jag ska sticka från jobbet så tidigt som möjligt för att åka till en AW bestående av drinkar och god mat på Bastard. Mer yay! Fredag. Allt är möjligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0