Bokslutshelg

Så var vi där igen. Bokslutstider. Precis som vid förra årets oktoberbokslut har jag drabbats av rejält halsont, snuva och allmänt förkylningstillstånd. Lyckligtvis befinner jag mig på hemmaplan den här gången, och dagen till ära är det fredag! Jag kunde alltså bara smälla ihop datorn och bege mig hemåt i ett becksvart Malmö. Nu ligger jag och pyser i soffan och väntar på att Erik och kvällens middag ska komma hem.
 
Helgen får - förutom bokslutsarbete - bestå av kurerande och vila. Kanske en och annan film kan slinka ner samt ett par sidor i min bok. Nedsköljt med glass. Nästa vecka är det rapportering, vilket innebär stressiga tider. Men nu; antitesen till stress. Avkoppling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0