I am Sherlocked

Jag älskar deckare i alla dess former. Såväl böcker som filmer, TV-serier och miniserier. Högst upp på listan just nu står det sistnämnda med BBC:s nytolkning av Sherlock Holmes. En Sherlock i den digitala tidåldern. Trots att varje avsnitt med sin dryga en och en halvtimme är lite för långt för min smak - och dygnsrytm - underhåller en spetsfundig Sherlock och hans något torrare partner in crime - doctor Watson - mig långt in på småtimmarna nu för tiden.

För er som redan sett säsong 2 sammanfattar jag det hela med orden; I am Sherlocked. För er som inte sett ett avsnitt; ladda ned! Eller spring och köp, om ni har moraliska värdegrunder.



Sherlock Holmes och John Watson skapar underhållning och spänning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0