Underkläder

När min 59-åriga kvinnliga kollega stolt deklarerar att hon köpt nya underkläder från Triumph för 4000 kronor i veckan skäms jag. Å mina vägnar. Jag är duktig på att shoppa över lag, men underkläder faller inte inom den kategorin. På sin höjd sliter jag åt mig tre par trosor till priset av två på Lindex lite då och då, men de tillfällena klassas nog mer som undantag än regel. För att inte tala om BH-shopping. Det sker i princip inte alls. Det är nog tur att jag inte är singel..

När jag tänker på det borde jag nog ta en vända på stan efter jobbet och uppdatera min underklädergarderob. Men det är ju så jobbigt att prova. Och dyrt. Tråkigt, helt enkelt. Kanske imorgon. Eller i övermorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0