New girl

Jag har länge varit på jakt efter en TV-serie som jag kan titta på sysslolösa kvällar och helger. Något att somna till, helt enkelt. Med en splitterny TV i sovrummet känns det helt rätt att ha en serie att följa. Frågan är bara vad. TV-serierna jag har försökt mig på är antingen för spännande, för tråkiga, för komplicerade eller för intetsägande. Så igår gav jag mig in på nya marker. New girl. Jag har alltid gillat Zooey Deschanel och en serie som kretsar kring hennes karaktärs liv kan väl inte slå fel? Det gjorde den inte heller och efter ynka 2 avsnitt sov jag gott. Orädd, trygg och trött. Som sig så bör.

New girl är inget mästerverk. Men serien har den perfekta kombinationen av tillräckligt intrikat handling, komik och snygga skådespelare för att jag ska orka titta. Samt somna. Perfekta kvällsunderhållningen, med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0