Grattis på 3-årsdagen!

Mitt i allt arbete och brist på hemmavarande internet har jag helt glömt bort en alldeles speciell 3-årsdag. Min lilla blogg fyllde 3 år igår. I hela 3 år har jag kämpat och knåpat med inlägg efter inlägg för att förgylla en handfull människors vardag med fragment ur min vardag.

Hade jag haft lite mer Blondinbellskt entreprenörskap i mig hade jag ställt till med en hejdundrandes fest. Hyrt ett bryggeri och haft en festlig get-toghether för alla läsare. Blondinbellskt entreprenerskap är dessvärre precis det jag saknar i skrivande stund. Jag är gammal och trött och har något som är misstänkt likt liktorn på min vänstra lilltå. Kanske gör jag det nästa år istället. I år nöjer jag mig helt enkelt med att konstatera faktum och utbringa en gratulation. Grattis!

Bloggens absolut första - och måhända minst eftertänksamma - inlägg hittar ni här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS!!! Så kul det har varit de senaste 3 åren. Hoppas på många fler år framöver.

2012-03-07 @ 15:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0