Allt eller inget

Efter stegtävlingens slut förra söndagen (som jag för övrigt vann. Tjohoo!) har jag fått en betydligt mer avslappnad inställning till allt vad röra på sig heter. Betydligt mer avslappnad. Detta innebär att jag i princip inte rör mig på alls snarare än motsatsen. Så skönt!

Med denna veckas tuffa planering med middagar, bokklubb och bröllop i dagarna tre insåg jag snabbt att jag hade en dag på mig att masa mig till gymmet. Sagt och gjort. Jag gick dit och körde spinning OCH crossfitness. Jag är död efter ett av dessa pass i vanliga fall och att köra dubbelt efter någon veckas träningsuppehåll var nog - med facit i hand - inte min mest brillianta idé.

När den största chocken lagt sig inser jag att jag har ont. I hela kroppen. Och jag har bara mig själv att skylla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0