Sista rycket

Sista rycket innan semestern. Regnet står som spön i backen och jag gör mitt bästa för att frammana bilden av ett soligt Los Angeles i huvudet. Nu ska jag bara avsluta ett par praktikaliteter här och sedan går jag på semester. Smaka på det ordet. Semester. Världens bästa ord.
 
Semsterns första dagar kommer att bestå av AW, grillning och packning. Jag avskyr verkligen att packa. Är det något jag önskar att jag skulle bli bättre på i mitt nästa liv är det att packa. Just i det här fallet tror jag dock att less-is-more-tänket är bäst applicerbart.
 
Så tjoho. Nu rundar jag av fredagens arbetsdag. Nästa gången jag sätter foten på det här bygget är jag 29.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0