Tröttdag

Idag har jag nått kulmen av veckan och nu har utförsbacken börjat. Men jag är så oerhört trött idag. Förmiddagens tre tunga reviewer (och alla dess förberedelser) har tagit ut sin rätt och jag orkar knappt trycka på tangenterna längre. Detta är förhoppningsvis inget som inte en halvtimmes Cross Fitness kan råda bot på. Tröttare kan jag ju knappast bli.

Att ha dagens reviewer avklarade betyder också att jag i mångt och mycket kan sätta punkt för december och påbörja det nya året. Så sakteliga. På fredag vid lunch tänkte jag nämligen checka ut för gott den här veckan och spendera helgen med min otroligt efterlängtade sambo. Nedräkningen är - sedan länge - i full gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0