Mystery (almost) solved!

Timmar hos vårdcentral och sjukgymnast - och flera hundratals kronor - senare börjar vi äntligen lösa mysteriet med min axel. I dryga 10 år har den knakat och krånglat och nu har smärtan även flyttat sig till armhålan. Men inte länge till. Detta ska Mats råda bot på. Mats tryckte och klämde på min axel och jag ville bara lägga mig tillrätta och få en ordentlig massage. Tyvärr ger inte sjukgymnaster massage. Mats kunde däremot ge mig tips på fyra övningar jag ska göra för att träna upp muskulaturen kring min labila axelled. Och där är vi nu. Om 4-5 veckor ska jag märka resultat. Om jag gör mina övningar vill säga.

Så nu undrar jag bara. Är det snålhet, dumhet eller ren lättja som har hållit mig borta från sjukgymnasten hittills?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0