Feber

Gårkvällen inleddes med en riktigt trevlig middag på Atmosfär, efterföljdes av ett glas vin på Mrs Brown och avslutades med en feberfrossa i sängen utan dess like. Söndagen har även den fortsatt i feberns tecken. Efter ett par alvedon piggnade jag till tillräckligt för att ta en dusch och efter ytterligare en orkade jag hasa mig till bilen och åka till Hemmakväll för att inhandla en påse godis, vilket är det enda i matväg jag känt mig riktigt sugen på idag. Bortsett från dessa toppar har jag dock mest legat utslagen i sängen. Tur i oturen att det skedde på en söndag får man väl ändå säga. Nu fasar jag mest för veckan som komma skall. Både en tur till Linköping och Stockholm står på schemat. Släng på ett bokslut på det och du har min vecka. Inte passar väl feber in i den ekvationen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0