Ny vecka, nya tag

Känslan av att det var måndag var nästan förlösande i morse. Av någon anledning tyckte jag att det var riktigt skönt att komma iväg till jobbet, som jag har varit borta ifrån i nästan en hel vecka. För jobba hemma, borta, på resande fot i all ära, men när jag sitter vid min stora skärm flyter arbetet på lite lättare. Och snabbare.

Tro inte att detta är en resfri eller lugn vecka för det. Redan imorgon bär det iväg till Ronneby för kick-off och på torsdag är det deadline för budgeten. Utöver det ska det även hinnas med en tjejmiddag och ett biobesök. Är det möjligt att skicka in en begäran om utökning av dygnets timmar någonstans? Ingenstans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0