Ensamheten

Så kom Alla Hjärtans dag även i år. Jag har aldrig varit något större fan av att fira denna överreklamerade högtid, men om man inte får presenter "vanliga" dagar är det väl bra med lite riktmärken. Trött efter min strategikonferens i Stockholm landade jag in i ett snöigt Malmö sent på tisdagskvällen och möttes - överraskandes nog - av oxfilé, ros modell större och ett superfint Thomas Sabo-armband (även det modell större). Bara för att jag struntade i att köpa något i gengäld i år. Detta får alltså bli min nya taktik.

Hur gärna jag än ville bädda ner mig i soffan och se på en mysig kärleksfilm var det inte det jag gjorde. Istället lyssnade jag på Suede och tänkte på alla som är ensamma. Så extra påtagligt en dag som denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0