Mästerlivs

Om jag bara fick gå till en affär resten av mitt liv skulle jag utan tvekan välja Mästerlivs. När jag idag sladdade utanför dörren för att fixa lite middagskrubb styrde jag först kosan mot fruktansvärda Mido livs, men när temperaturen inte visade sig vara riktigt så kylig som jag först trodde vände jag om och gick till Mästerlivs istället.
 
På Mästerlivs finns ALLT. För att inte tala om stämningen, personalen och klientelet. Jag har då aldrig gått därifrån besviken. Bara butiken är anledning nog att flytta tillbaka till gamla väster, eller åtminstone hålla sig kvar i krokarna. Det som inte finns där är alltså inte värt att köpa (visserligen värt att köpa till ett lägre pris, men vad gör man inte för att ens favoritbutik ska hålla sig flytande?). Ja, det var nog allt för den här gången. Och nej, jag sponsras inte av Mästerlivs. Tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0