Julhelgen

Så var julhelgen över för den här gången, men lyckligtvis varar ledigheten ett tag till. Hela 6 dagar är det kvar innan jag ska börja jobba igen, och den kvarvarande delen av semestern ska jag försöka ta det så lugnt som möjligt. Från och med i fredags, när min ledighet började, har det varit fullt ös varje dag.

Själva julhelgen var mycket trevlig - och mycket intensiv. Mat, mat, mat och dryck stod på agendan, tillsammans med lite hederligt umgänge med familjen. Väl på plats i hemmets lugna vrå igen tycks allting märkligt tyst och lugnt, men jag antar att det också har sina fördelar.

Annandag julkvällen har jag inga andra planer än att titta på en film och laga lite mat. Lugn, ro och mat. Julen som den bör vara!

God fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0