1:a advent

Igår kånkade jag ner julpyntet och alla vinterjackor från vinden. Händelsevis sammanföll årets första snöflingor med årets första advent. Idag smällde jag upp ljusstakarna, kransarna och tomtarna innan jag valsade iväg på adventsfika i västra hamnen.

Dagar som dessa är jag väldigt glad åt att vi inte hoppade på ett lägenhetsköp i just västra hamnen. Förutom att det känns som att det ligger 100 mil bort är både kylan och vinden alldeles extra påtaglig där. Men adventsfikat var mysigt!

Nu har jag jobbat ikapp bokslutet och pyst i soffan till en Beckfilm. Jobb, jobb, jobb står på agendan för kommande vecka innan det bär av till New York! Glad första advent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0