Vacay is over

Trots att vår USA-resa innefattade en del bergsvandringar och strandpromenader bestod den till allra största delen av mat, mat, mat och stillasittande i bilen. Träningen har minst sagt blivit lidande. Idag var det dock dags för ett välkommet återbesök på gymmet och i ett svagt ögonblick bestämde jag mig för att hinna med Cross Fitness. Hur farlig kan en halvtimme bli?

 

Med facit i hand kan jag svara; hur farlig som helst. Dagens pass bestod av klusterträning av den värsta sorten. Efter en kvart ville jag kräkas, efter en halvtimme dö. Med en återhämtningsperiod som var dubbelt så lång som själva passet, nedsköljd med sallad, chili con carne och enorma mängder vatten börjar jag så sakteliga bli människa igen. Efter dagens utmaning är allting möjligt.

 

Utmattad, hungrig och stolt. Dock inget jag gör om i första taget..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0