Romantisk middag för.. tre!

Igår vankades det middag för min kompis Emma och jag vevade runt i grytorna i vad som kändes som en halv evighet för att få till den perfekta sommarmenyn. Parmesanchips och prosecco, burrata och bayonneskinka, drum sticks med avokado- och halloumisallad och så ostbricka på det. En skarp kontrast till tisdagens köttfärssås och torsdagens falukorv. Här blandar vi högt och lågt. Min hialöshet och hunger gjorde dock att jag inte hann fånga någon av rätterna på bild, men jag kan tala om att det smakade.

Idag, en söndag mitt i månaden, får vi dock återvända till gamla vanor med en - max två - rätter på bordet. Och kranvatten till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0