Fredag!

Två veckor efter hemkomst är jag helt och hållet tillbaka i gamla vanor igen. När klockan ringde vid sjusnåret i morse var jag helt utslagen och resan till jobbet kändes som en riktig pärs. Hallelujah, ingen mer jetlag här inte! I sann vaneanda firar jag också att det är fredag idag. Allt känns lite lättare på fredagar. Kanske framför allt för att det knappt är några människor på vare sig kontoret, mailen eller kommunikatorn. Och allt är lite mer tillåtet på fredagar. Gå tidigt, lunch på stan, mimosa till frukost, you name it!
 
Nu ska jag stöka undan lite så jag kan ta ut en väldigt efterlängtad andra semester ett par dagar nästa vecka. Även då blir det en resa till västkusten, men denna gång den svenska. Ängelholm, närmare bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0