På bloggfronten intet nytt

Sant. Jag har faktiskt ingenting att blogga om, känns det som. Ingenting roligt, eller av intresse, försiggår i mitt liv just nu. Jobbfronten; kaos. Varsel, omstruktureringar och allmän hysteri. Fritiden; steg. Luften har dock gått ur mig och jag har varken tid eller lust att gå med den frenesi som uppenbarade sig i påskhelgen. Kanske kommer jag tillbaka, kanske inte. Kvällen; tjejmiddag. Undertecknad står för kalaset. Just idag hade det varit skönt att bara gå iväg, bli serverad middag och vin och kuta hem igen. Men icke! Helgen; Erik fyller år. Emma fyller år. 30-årsfest för sistnämnda. Känns som om det kan stå mig dyrt.

Mitt i allt debakel ska jag även försöka hinna med att boka sommarens semesterresa, fixa nytt pass, kirra födelsedagspresenter, städa hemmet och gå, naturligtvis. Jotack, visst händer det grejor i mitt liv trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0