Kvällslektyr

Det känns som om det tog ÅR innan jag fick sätta mig ner och ta det lilla lugna. Dagen har gått i ett. Jobb, spinning, shopping av förnödenheter, hårtvätt, matlagning, diskning. Ni fattar. Nu får jag äntligen andas ut. Och andas ut gör jag till Kate Mortons "Den glömda trädgården". En lagom spännande och underhållande bok som jag själv valt, vilket gör den relativt lättläst. Så fort jag sätter en bokklubbsbok i mina händer känns det nämligen som ett jobb eller hemläxa. Hur bra den än må vara. Denna bok däremot - sidorna svischar förbi och jag kämpar inte ögnandes igenom sista sidorna mot klockan. Bara ren och pur underhållning. Som det ska vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0