Fredagen den 13:e

Idag är det som bekant fredagen den 13:e. Vidskeplig som jag är tassar jag försiktigt runt på tå, orolig för att något dåligt ska hända. Erik kom med den eminenta idén att vi dagen till ära ska titta på Friday the 13th - del ett och framåt. Då har vi att göra hela natten. Nio filmer och en nyproduktion. Jag avböjde vänligt, men bestämt.

Att det har varit en kort vecka har helt undgått mig. Jag är lika fredagstrött som vanligt. Jag börjar så smått ångra att jag i ett svagt ögonblick tackade ja till en fredags-AW, men ett 35-kronorsglas ska nog kunna slinka ner. Sedan börjar förberedelserna för morgondagens födelsedagar och på sin höjd några avsnitt av Modern Family eller New Girl på dumburken. Skräckfilmerna får vänta. Gärna länge.



INTE vad jag ser fram emot ikväll. Eller någon annan kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0