Födelsedagsfirande

Hela helgen har ägnats åt födelsedagsfirande. I lördags fyllde både Emma och Erik år och jag gjorde mitt bästa för att fira dem båda. Fredagskvällen bestod av förberedelser såsom shopping och städning och lördagen inleddes med champagnefrukost på sängen följt av presentöppning, vinlunch på stan och slutligen 30-årsfest i Lomma. Igår orkade vi inte många knop och först nu - tjugo över tre på måndagseftermiddagen - börjar jag känna mig som en människa igen. Trots att den försvann i en rasande fart var hela helgen väldigt lyckad. Nu ser jag med glädje fram emot resten av vårens trevligheter.



Födelsedagsbrickan med champagnefrukost och presenter. Ett urval av både frukosten och presenterna, ska tilläggas. När Erik fyller år sparar jag aldrig på krutet. Någon gång får jag kanske igen det. Karma hit och dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0