Uppe med tuppen

Efter en fullspäckad vecka med spridda skurar av jobb, middagar och sömnbrist har jag plötsligt förpassat min träning till morgnarna. Hur jobbigt som helst, men hur skönt som helst i efterhand. Förutom de få minuter efter passet jag tror att jag ska dö. Och de timmarna efter att adrenalinet pumpats ut och jag bara vill sova. Bortsett från det; ett toppenalternativ om man inte hinner, kan eller vill träna på kvällen. Nu har jag gjort mig förtjänt av en avkopplande helg med smarriga delikatesser och förhoppningsvis ett eller två inköp till lägenheten innan förberedelserna för nästa veckas Tysklandsresa börjar. Ska bara klara av ett mindre smärtfritt telefonmöte först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0