Trip to inspiration

Tro det eller ej, men jag slösufar inte längre på halvdana babybloggar eller vokabulärt katastrofala modesidor. Nej, min nya grej är inspirationsbloggar. Hus, hem, matlagning och inredning i en salig blandning. Jag vill bara hem och styra upp mitt halvfärdiga hem och tanka upp likadana bilder här. Det är bara så svårt att gå från ett fullfjädrat perfekt hem på en bild till att applicera det i sin egen, helt utan samma förutsättningar, lya. Men övertalningsförsöken om en Chesterfield fortsätter och snart har jag kanske mitt perfekta engelska herrgårdsrum med en touch av brittisk överklass. Jag ska bara skjuta av ett rådjurshuvud som väggprydnad också.



Ju mer jag tänker på soffan, desto mer sugen blir jag. Är jag galen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0