Godmorgon!

Nu kickar vi igång den här dagen med ett glas C-vitamin och en liten promenad i regnet (mest på grund av avsaknad av frukostvaror i hemmet). I vårt lilla hushåll hade vi lite olika utfall på våra jobbfester igår. Min kräftskiva innehöll för min del tre kräftor, en halv snaps och ett par glas vin. Och en massa annan mat till det, förstås. Jag var hemma och i säng före klockan ett. Någon timme senare trillade hushållets andra hälft in och jag tvivlar på att det kommer gå att få liv i honom före klockan två idag.

Nåväl. Efter en tung vecka med dagsutflykter till såväl Stockholm som Linköping och ett bokslut på det ser jag fram emot att skrota runt i hemmet och eventuellt utföra ett möbelinköp eller två i helgen. Ikväll blir det även ett besök på omskrivna Belle Epoque. Men först införskaffande av frukost!


Skål och godmorgon! Kittad och klar för det skånska regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0