Up in the air!

Såhär fint såg det ut när jag sent omsider lämnade ett sommarvarmt Stockholm för... ett sommarvarmt Malmö i veckan. Är det verkligen oktober? Borde inte jag ha semester snart? Okej, jag ska sluta tjata om vädret, men det är så härligt att värmen håller i sig. Härligt, och lite konstigt. En del av mig älskar att det är varmt och skönt och att man kan gå långa höstpromenader i kortärmat, medan en helt annan - hittills okänd? - del av mig vill att det ska bli kallt och ruggigt så jag kan slänga på mig varma, stickade koftor och mysa till tända ljus inomhus. Någonting säger mig dock att den tiden kommer att komma så småningom ändå, indiansommaren till trots.




Hejdå Stockholm, vi ses snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0