Träningsvärk

Träningsvärk är kanske det sista jag lider av under rådande omständigheter, men i förra veckan var det andra bullar. Förra veckans träning bestod av ett helt träningspass á en halvtimme på måndagen. Låt mig berätta lite om den träningsvärk som efterföljde detta pass. Den träningsvärken var episk. Jag kommer aldrig mer att känna träningsvärk om den inte uppnår de dimensioner den gjorde förra veckan. Först i lördags började min rörelseförmåga återgå till det normala. Men vägen dit var kantad av värk och rörelsehinder. När jag låg på sidan gjorde det så ont att jag fick byta ställning. När jag tog två trappsteg var jag tvungen att stanna till för att och stretcha, grimaserande av smärta. När jag lyfte på armarna såg jag stjärnor.

Orsaken? CrossFitness, såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0