Måndagsmorgon

Det var ett tag sedan jag uppdaterade här och jag kan väl inte direkt skylla på stress som en bidragande faktor till det. Snarare tvärtom. Lättja. Jag blir oerhört lat av att ha lite att göra. Men! Imorgon är det slut på det roliga. Imorgon beger jag mig återigen till Danmark för ett nytt uppdrag på obestämd tid. Eller, egentligen är det en bestämd tid på 2 veckor, men sådant är ju sällan hugget i sten.

Min helg har varit intensiv. Den började med en lite för vild jobbfest i fredags och åtföljdes av alldeles för mycket vila, en halvt misslyckad inflyttningsfest och en stor besvikelse till visning igår. Vilken helg, va? Det mest positiva är dock att solen har börjat visa sig alltmer frekvent och förhoppningsvis är den här för att stanna. Jag vet att det är urtjatigt att skriva om vädret, men jag håller verkligen både tummar och tår för att det här på riktigt. Att våren äntligen är på väg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0