Semester?!

I fredags arbetade jag min allra sista dag på Deloitte. Trots att avskedsfesten föll lite platt var det en lyckad dag, om än något overklig. Ska jag verkligen inte arbeta där mer? Och hur ska jag klara av att vara ledig i sex hela veckor?

Idag firar jag alltså första dagen på semestern. Hittills har det gått ut på att röja upp allt som jag inte har röjt sedan senaste semestern. Det är med andra ord ingen överlycklig semesterfirare som tar en bloggpaus vid datorn nu. Men med en gråmulen himmel och alla vänner arbetandes känns det som en lagom sysselsättning innan jag blir alltför förslappad. Och innan Erik hinner stöka ner igen..



Jag bjuder varken på före- eller efterbilder, men under-tiden-bild istället. Kan ju bara bli bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0