Kroatien bokat!

Den 30:e juni bär det så av till forna Jugoslaviens guldkust. Hvar i Kroatien ska tydligen vara en riktig pärla enligt de som har varit där. Och jag ser såklart fram emot mina stundande 5 dagar där enormt mycket! Liksom i sommarlovsvisan där barnen står enade från Haparanda ner till Skanör samlas vi från världens alla möjliga hörn i Kroatien. Vi tar det bara steget längre. Från Stockholm till Australien ses vi i Hvar. Som sig så bör.

Imorgon arbetar jag min sista arbetsdag innan semestermode går på. Vad jag ska göra av all ledig tid? Don't you worry. Flyttpacka, sola, resa, läsa shoppa, äta och dricka gott är bara några av de sakerna som står på agendan. Och slappna av naturligtvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0