På landet

Igår entrade jag Karlshamn och livet på landet tog sin början. Buskrensning, gräsklippning och krattande blandas med grillning, solning och TV-tittande. Sådant man gör på landet. Och trots att jag stundtals saknar stan är det skönt att slippa både smink och att tänka på vad jag ska ha på mig. På landet hoppar jag bara i bikini, shorts och grovarbetarhandskarna. Sedan får arbetet ta sin början. Nu ska vi lägga kyckling och zucchini på grillen och inta en kontinentalt sen middag innan det är dags för sängen. Imorgon väntar nämligen en ny arbetsdag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Barnarbete!

2011-07-11 @ 12:15:54
Postat av: Anonym

Barnarbete!

2011-07-11 @ 12:17:30
Postat av: Anonym

Ja stackare! Sådant får inte barn syssla med.

2011-07-11 @ 15:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0