Italy calling

En lugn vecka utan människokontakt eller överdriven stress på landet följdes av världens stressigaste helg. Ett bröllop som inträffade dagen innan jag trodde att det skulle vara kastade omkull hela helgens planer. Plötsligt var fredag lördag och en dag försvann. Även återhämtningen tog längre tid än väntat. Söndagen bestod alltså av en enorm sovmorgon följt av flyttbestyr och packning. Imorgon bitti bär det av till Rom, Italien och påven. Efter världens stressigaste helg känner jag att det vore skönt att stanna hemma och njuta av lugnet innan flytten, men jag får väl offra mig. God mat, gott vin och en paus från det skånska regnet sitter nog inte helt fel. Vi ses i Italien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0