Visningssöndag

Gårdagen kickades igång med ett gäng lägenhetsvisningar. Ett par krockade nästan med varandra och redan efter första visningen började jag rationalisera. Om en lägenhet inte ens är perfekt i beskrivningen lär den ju inte vara det i verkligheten heller. Mycket riktigt. Jag vet inte än exakt vad jag söker, men jag vet vad jag inte söker. Och det är just det som ligger ute nu. Min förhoppning är att alltfler attraktiva objekt tittar fram ju närmare våren vi kommer. Och att den påstådda bostadsbubblan bara är ett illavarslande rykte. Tills den perfekta lägenheten dyker upp får vi trängas på 48 kvadrat och ha is i magen. Is i magen.




Vackra pelare på Gamla Väster. Tyvärr under förväntan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0