Pengaflöde

Med rörmokare på plats och målning, uppackning och ihopskruvning av nya möbler så gott som färdigt kan vi äntligen börja fokusera på övrig inredning. Ett rum består nu av fyra bokhyller och en pall. Nästa av en soffa, TV och hundra sladdar. Kanske är det läge att fylla ut. Frågan är bara med vad. Jag skulle så gärna vilja ha en iphone att ta bilder med och lägga upp här, eller varför inte en riktig kamera också. Jag har spanat in en Canon G12. Och en dator, som inte är en jobbdator där jag kan ladda upp alla bilder. Sen är det ju alla möbler vi måste ha. Och nya höstskor, nu när det är så ruskigt väder. Och en höstjacka. För att inte tala om att jag behöver ny klänning till bröllopet nästa helg. Plötsligt förstår jag varför folk rånar banker.


Kommentarer
Postat av: Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu!

Hejsan, hoppas allt är bra? :)



Har aktiva tävlingar på min blogg just nu där man kan vinna fina priser, var gärna med du också :). Bland annat valfria varor för hela 300 kr! Tävlingarna hittar du under fliken Aktiva Tävlingar och till vänster på bloggen. Har alltid två tävlingar igång! Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt.



Ha en bra dag!



Kram Nathalié

2011-08-12 @ 10:00:28
URL: http://yarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0