Bra söndag!

Eller sådär, kanske. Jag vaknade alldeles för tidigt med täppt näsa och halsont efter en kväll med lite för mycket vin på en födelsedagsfest i Lomma. Hela veckan har mest gått i firandets tecken faktiskt. Det började med Eriks 30-årsjubiliem i torsdags, en fantastisk middag på underbara Stures i fredags och Emmas birthday bash igår. Efter en intensiv vecka med x antal årsredovisningar varvat med heltidsuppdrag vill jag bara koppla av. Söndagen ska jag ägna åt en promenad i solen, en härlig lunch och - icke att förglömma - möte med bostadsrättsföreningen. Denna gången till min favör. Så snart den nye medlemmen är godkänd får jag mina pengar. Hur detta ska firas? Jag funderar på den här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0