Bloggtorka?

Nej, det är faktiskt helt ofrivilligt. Jag har spenderat de senaste dagarna på det pittoreska konferenscentret Hällsnäs i Mölnlycke för utbildning med mera med mina kollegor. Som vanligt var schemat intensivt späckat med föreläsningar, övningar, middagar och fester. Tyvärr motsvarade utbildningsveckan inte helt mina förväntingar och mycket av detta skyller jag på de som "valt att söka nya utmaningar utanför Deloitte". Kom tillbaka!

Efter 13 timmars bättre sömn i natt känner jag mig nu pigg och utvilad, men tyvärr inte det minsta sugen på att åka på en ny utbildning i Belgien nästa vecka. Tänk att jag blivit en sådan innekatt. Jag drar mig till och med för att gå till affären. Nu väntar dock en uppfräschning av sommarens sjaskiga hårfärg, röjande i lägenheten efter min frånvaro och lite härligt slappande i soffan.
Trackback
RSS 2.0