Tidsfördriv

Eftersom inga av de bloggarna jag gillar att läsa (och ogillar, men roas av) har uppdaterats på länge får jag väl själv kasta in ett inlägg. Tycker trots allt att veckorna löper på ganska bra, men det är lite tråkigt att jag ständigt befinner mig i någon slags missnöjd nedräkningsfas. Men den här veckan är en bra vecka. Dagen till ära har jag med mig hembakta chokladmuffins till jobbet (ännu osmakade, så jag får återkomma med betyg), en fantastisk träningsvärk och kvällsplaner som lutar åt BodyAttack. På fredag stundar frisörbesök och jag känner mig faktiskt öppen för förslag. Idag, alltså. Oklart var landet ligger när jag väl sitter i stolen iklädd rocken som inte gör någon människa rättvisa. Fortsättning följer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0