Regn och rusk

Ordet rusk har fått en helt ny innebörd för mig. Jag tror att den som uppfann ordet befann sig i en storm, inte helt olik den jag befinner mig i nu. Men jag tar det med ro. Det är bara att vänja sig och bita ihop. Och jag har ju alltid min supervarma, ännu oanvända, jacka att slå tillbaka på. Men att vädret tryter på tålamodet är ingen underdrift. Jag är redan trött på det här. Vinden. Regnet. Snön. Pendlandet. Projektet, som ständigt blir förlängt. Ja, ni fattar. Men tiden rusar fram och nu ska jag försöka njuta av advent, jul och ljus innan den riktiga vintern når oss.



Hvidovre visar upp sig från sin allra sämsta sida idag. Inte helt olik sin bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0