Lysande utsikter!

Nej, jag pratar inte om utsikten från det öppna kontorslandskapet på danska landsbygden, utan om helgen som står i antågande. Och helgen som kommer är den första av fyra inför nedräkningen till the helg. Julen. Jag brukar vanligtvis inte vara särskilt fanatisk över vare sig jul eller advent, utan snarare komma på att slänga upp en ljusstake någon vecka för sent, men i år kan jag knappt bärga mig tills jag får ta in lite ljus i mitt hem. Vuxenpoäng? Eller krävs det en julgran alá Lloyden för att förtjäna dem?



Snart får den här åka upp!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, innan du slår mig krävs minst en julgran :-)

2010-11-26 @ 10:27:28
Postat av: Anonym

Hade ni en riktig julgran i år? Det hade inte vi. Jag är allergisk.



Hejdå, vi syns säkert imorgon!

2010-11-30 @ 08:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0